tisdag 5 november 2013

Regnet det bara öser ner...

...men vad gör väl det när alla är friska och krya (peppar, peppar)? Ja, förutom min man som har fått ryggskott mitt inför uppladdningen av en viktig match som går av stapeln i helgen och min rygg som också den strejkar. Min man han knäckte till sin rygg på träningen igår och allt jag kan skylla på är att jag sitter fel i min ergonomiska kontorsstol och att jag använder datormusen på fel sätt.
Nedrans i-landsproblem.

Spöregnet till trots var tjejerna glada över att få komma bort från mig tillbaka till skolan idag! Trots all intensitet dessa dagar, så saknar jag mina små töser när de inte är hos mig. Vi är en familj som umgås mycket och tar varje tillfälle till familjetid, men man måste ju jobba också i detta land och då är en riktigt bra och fin förskola (som vår) kanon! I morse när storasyster kom tillbaka, rusade tre kompisar rakt mot henne och kramade henne jättehårt. De var SÅ glada över att hon var tillbaka! Vilken lycka!


Och så har vi ju fått årets skolfoton. Dels fotades storasyster, dels lillasyster och så ett gemensamt foto på de båda där de håller varandra fint i händerna och ser ut som om de aldrig någonsin skulle skrika åt varandra, dra den andra i håret eller göra en body slam. Det är bara ett stycke 100% naturlig och avslappnad bild. Antagligen gick tjejerna självmant och satt sig snällt och höll om varandra så där fint och kärleksfullt. Antagligen. För de är alltid vänner och älskar att hålla varandra i hand. Klart att det är årets julklapp till familjen!

Syskonkärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar