torsdag 19 december 2013

Barnvakt

I går hade jag den stora äran att passa min väns 3-månaders lilla dotter.
Det kändes så konstigt att bära, byta på och mata en så liten krabat när man är van vid lite större modeller. Men samtidigt så kändes allt så väldigt välbekant. Det är väl som de säger, att det sitter i ryggmärgen. Inga konstigheter.

Somnade gott i min famn och åt så bra så bra


Jag hoppas att jag får förtroendet att passa lilla söta L snart igen. Det roliga är att båda mina tjejer blev jättearga för att de inte också fick passa L och min man han deklarerade att han minsann också ville vara med nästa gång. Jag tror nog att vi får se till att skicka ut min vän och hennes man på lite egentid så att jag och min familj får rå om lilla L igen. Hela ligan.

Om det är nån annan som vill ha barnvakt, så är det bara att hojta! Här var´e fyra villiga och sugna barnvakter. Vi kommer som en kvartett.

Förresten, det här bjöd ju "Lina" på häromkvällen. Riktigt gott och kul med nya smaker!


Tempurastekt kalkonfilé med sweet ginger och limesås

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar