torsdag 12 september 2013

Back to business

I augusti tog vardagen vid och tjejerna började på förskolan igen med korta dagar för att få en lugn start och träffa alla kompisar igen. Oj, så skoj att vara tillbaka!

Min man fick ingen lugn start inte utan började med en veckas resa med jobb 24/7 och därefter var han ansvarig för en stor tävling i två veckor. Också ett dygnet-runt-jobb med telefonen ständigt ringande när han var en liten lucka ledigt. Han var som en blöt fläck efter de första tre veckorna tillbaka på jobbet, men nu börjar han hämta sig igen och somnar inte sittandes i soffan varje kväll. Det där med att leverera på jobbet, vara en bra vän, räcka till som pappa/mamma, son/dotter, bror/syster och äkta hälft är inte det enklaste. Detta ständiga livspussel.

Tur att augusti bjuder på så många kul fester som kräftskivor, BBQs och bröllop. Det har börjat tunnas ut lite på bröllopsfronten nu. De flesta av våra vänner har redan knutit sina band. Men några få finns det allt kvar och det är så roligt varje gång. Länge leve kärleken!

 
Skaldjur i olika former
 
Finaste brudparet!

Vi firade själva sex år som gifta nu i augusti. Grattis till mig och tack till min fina man som fortfarande vill vara med mig trots att jag är jag <3

 
25 augusti 2007  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar