lördag 29 juli 2017

Danmark över dagen

För en tid sedan föreslog mina föräldrar att de skulle låna våra barn en dag medan jag och min man åkte iväg på tu man hand. En helt underbar idé ❤️



Så idag var det då dags. Min mor & far övertog tjejerna på morgonen och drog ut i det blå. Det visade sig vara en spännande älgsafari!



Jag och min man, vi åkte till Köpenhamn. Det ligger ju så nära här så vi var där i ett huj. Efter lunch i mysiga Nyhavn och en tur på Strøget, så kom regnet. Vi kastade oss in på ett café och bestämde oss för att köra till Bottle shop istället för att bunkra upp dryck till en fest som vi ska ha i augusti. Sagt och gjort.



Allt gick fint med shoppingen och när vi kom över till Sverige (Halland) igen så väntade solen och två trötta, men nöjda, damer på oss.




      
Den obligatoriska "nu-åker-jag-till-Danmark-bilden"


 




     





       



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar