onsdag 12 juli 2017

Träning och premiärhäng


Det har blivit lite rutin för oss med träning och motion denna semester (heja oss!). Så medan min man tränade tennis i morse, var jag och min svägerska ute och sprang en runda och avslutade med styrketräning på det fina utegymmet. Med oss hade vi våra vallhundar på cyklar - E&T. En tog täten och en höll ställningen som road coach bakom. Sen var båda framför och sen båda bakom och sen vet jag inte var de var...









På kvällen blev jag och min man bjudna på premiär av en ny (väldigt lokal) restaurang. Vi fick ett avskilt bord för att vi skulle kunna få lite tid för varandra. "- Ni har ju inte det så ofta", påpekade storasyster. Sen serverades det utomordentligt god mat med förstklassig service! 
 






 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar