lördag 8 juli 2017

Till Paris på en...cykel

Jodå, i Barncancerfondens ädla namn ska min bror cykla hela vägen till Paris. Han och ett gäng till från Team Rynkeby Halland gav sig iväg idag.



På samma gång som jag är orolig för att han ska ut och cykla på vägarna är jag galet stolt över att han gör det!

Jag brinner ju för allt som har med sjuka eller utsatta barn att göra, men att cykla hela vägen till Paris, inte ge upp när det är tungt, inte ge upp när det är blött och kallt - för barnen med cancer kan inte bara ge upp när det är jobbigt, FÅR inte ge upp - det hade jag nog aldrig klarat. Händerna i taket för alla hjältar där ute!!! R.E.S.P.E.K.T. 
 

Om du, liksom jag, inte heller är redo att hoppa upp på en smal cykel och få rumpskav, swisha en peng till:  1234804878


 




 




 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar