söndag 16 juli 2017

Social slappesöndag

Idag hade vi några vänner på besök som vi tror att vi inte träffat på 4 år (!). Inte ok. Men livet springer bara på och alla har fullt upp med jobb och familj. Och att vi sen 11 månader om året bor på olika sidor av Sverige underlättar ju inte direkt.



Det var verkligen jättekul att träffa dem igen och det kändes precis som förut. Bara att våra fem barn blivit lite äldre...

Efter att våra vänner åkt, valde vi att bara ta det lilla lugna i regnrusket. Det blev lite Wimbledon för någon, Barbielek för andra och lässtund för en fjärde. Tre höll sig på loftet (som nu fått både golv och soffa) och jag fick hela (!) nedervåningen för mig själv (lyx!). Loftet gör verkligen stor skillnad!



Efter en dag med regn har solen valt att förära oss med sin närvaro denna kväll. Jag älskar solen, men jag måste verkligen erkänna att jag verkligen har njutit av en slapp innedag denna söndag. 
 


       



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar