tisdag 23 september 2014

Stolt som en tupp!

Ja nu är jag allt stolt som en tupp! Eller kanske höna. Skrutt i allt vad jantelagen heter - vi är grymma!

Jag & min man har med god hjälp från min far nämligen byggt en vägg med dörr till nya toaletten i vårt strandhus. Vi har måttat, planerat, sonderat byggmarknaden efter material, min far stod för inhandlingen och sen har vi byggt ihop allt. För många är kanske inte detta någon bedrift men för oss förstagångsbyggare är det stort.

Vi har dessutom fått klart vårt kök oxå (nästan) och det blev kanon!

Det var svårt att slita sig från vår lilla pärla i söndags. Vi ville verkligen inte åka hem igen. Ingen av oss. Det är så mysigt där nere nu, rofyllt och väldans praktiskt med en egen toalett inne. Både storasyster och lillasyster tycker att vi ska flytta dit året runt...

Nedan, före- & efterbilder.
Heja oss!
 
     
Köket bidde en toalett & garderob
             
Garderoben bidde ett kök

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar