måndag 24 april 2017

Bacilljefvlar

Min roliga och händelserika helg tog en plötslig vändning i lördags. Jag kände mig hängig, andfådd och dundertrött hela förra veckan men trodde kanske att det skulle gå över, men inte då. I fredags var jag ute och åt middag med en vän, men kände mig inte helt på topp. Sen vaknade jag på lördagen med frossa och ont i halsen. Blääää! Så det blev till att ställa in en bebisdejt och ligga på soffan i stort sett hela dagen.


Igår kände jag väl att det fanns hopp om et, men fortfarande halsont, yrsel och håglöshet.
Jobbar hemifrån idag och längtar efter horisontalläge... Ska man inte vara frisk när det är vår? Fast det kanske inte riktigt räknas som vår än eftersom det är galet KALLT fortfarande.


Som tur är, är resten av familjen friska. Men nu kanske jag jinxade det... Peppar, peppar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar