fredag 5 juni 2015

Kalas i dagarna tre

I veckan har det firats av bara den!
I söndags var det ju Mors dag och jag blev utbjuden på restaurang av mina töser. Mumsigt värre!
 

    
 
Sen i onsdags blev affärsdealen klar på jobbet och det firade vi med After Work på kontoret. Gissa vem som hamnade i festkommittén och fixade all planering, inköp m.m? Jo just det, jag. Men jag var som tur var, inte ensam om uppdraget. Det blev lite hastigt fixat mellan pressmeddelanden och websiter, men AWn blev mycket uppskattad av kollegorna.
 
    


Och igår var det sommaravslutning på förskolan med picknick och skönsång av barnen. Vädergudarna var verkligen snälla mot oss och solen värmde gott. Precis som det ska vara på en sommarfest!


Nu välkomnar jag helgen och lite lugn. Jag har jobbat tokmycket på senaste och jag behöver verkligen ta det lilla lugna.

Tyvärr åker min man iväg imorgon för en veckas jobb i Båstad men jag får istället sällskap av min fina mor som kommer hit på söndag. Mysigt!

Önskar er alla en riktigt skön helg i sommarvärmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar