lördag 25 april 2015

Spännande lördagskväll...

Min man är borta på läger några dagar (och nätter/ tors-söndag) så jag och tjejerna är ensamma och har lite "girl time". Vi har haft tjejmys, shopping, klädprovning, lunch med en väninna och hennes dotter och imorgon ska vi på "pool party".

Jättemysigt alltihop, men nu sover tjejerna och jag sitter här ensam, då måste jag ifrågasätta TV-utbudet en lördagskväll i april. "America's funniest home videos"?! Really?! Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...

Tror att jag hellre stänger av TV:n och sorterar frimärken, tar bort plack på tänderna eller diskar! Underbetyg till samtliga TV-kanaler gällande TV-utbudet en lördagskväll!!!

Bjuder på en bild från idag när sötaste "kusin" Lykke var här på besök. Coolare 1,5-åring får man leta efter!!! Inte blyg nånstans, smart och verbal som bara den! Dessutom hade hon "nästan namnsdag" idag så då blev det en smarrig Lykketårta som hon ville ha meeeeeer av 😄

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar