lördag 4 april 2015

Bästkusten

Hoj va dagarna springer på! Och veckorna med, för den delen. Det händer nästan för mycket, både på helgerna och i veckorna, så jag vet inte vad jag ska skriva här på bloggen längre.

Men nu har vi iaf lite ledigt över påsk så vi har åkt ner till vår lilla stuga några dagar.

Igår bjöd mina föräldrar in hela familjen, 14 pers, på Långfredagslunch med nässelsoppa, lax och påskbakelse. Lika mumsigt som vanligt!

Sen hade några av de äldre kusinerna ordnat med tipspromenad runt om på tomten och ända ner till vår stuga. Som tur var, vann mitt lag, men pinsamt nog måste jag erkänna att jag inte är smartare än en fjärdeklassare 😁 De små hjärncellerna fick arbeta minsann.

Solen skiner på oss, men termometern når inte riktigt upp till 10 grader. Skönt ändå. Nu är det dags för en liten morgonrunda på stranden. Vilken energi det ger!

Glad påsk!

    
    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar