måndag 5 januari 2015

Dödssjuk, droger & Disney on Ice

Som rubriken vittnar om är jag dödssjuk! Eller nja, kanske dödssjuk är lite att ta i. Jag kan tänka mig att sträcka mig till att ett ovanligt otäckt virus intagit min kropp och att jag är totalt oförmögen att ta hand om mig själv. Vissa kallar visst åkomman för förkylning...

Igår kände jag mig inte fullt lika sjuk och för familjefridens skull stoppade jag i mig ett dunderpiller tydligen lätt narkotikaklassat i Sverige inköpt i USA och följde med familjen till Disney on Ice på Globen. Det gjorde jag helt rätt i - vilken show! Eller var det bara jag som såg en svävande sjöjungfru i taket, en talande ljusstake och sjungande krabba?

Oavsett vilket, gillade vi alla showen och tjejerna tjoade direkt att de vill se showen nästa år också. Så då vet vi vad vi ska köpa i julklapp i år också. Check.


    

Idag är det horisontellt soffläge som gäller för mig #awesome
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar