torsdag 22 februari 2018

Grattis, jetlag & planering

Först vill jag börja med att gratta min fina, älskade mor som fyller år idag! Jag vet att far och mina syskon kommer göra allt för att din dag ska bli toppen. Vi får fira tillsammans sen.


Jag skriver just nu från badrummet eftersom resten av familjen snusar gott i sovrummet. 


Lilla T vaknade med feber, magont och illamående för nån timme sen och sen dess har jag inte kunnat somna om. Alltså, det här med tidsomställning är väldans knasigt. Det är ju lite därför vi de senaste 10 åren har undvikit att flyga väst- eller österut - jetlag kan vara riktigt illa. Men nu hoppas jag verkligen att alla ska må bra så att vi kan påbörja semestern på riktigt. Planen ser ut som så här:


20-22/2 - Fort Lauderdale

22-24/2 - Sanibel Island

24-25 - Key Largo, Florida Keys

25-27/2 - Key West

27/2-1/3 - Miami Beach 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar