söndag 22 mars 2015

Ny hovleverantör & personal shopper

Jag har hittat en ny hovleverantör för inredning, ditt & datt; Netto. Jo visst, den danska lågprismatvarukedjan Netto. Jag är förvånad själv.

Jag följer butiken på Instagram (#nettose) och varje vecka presenterar de en massa nytt, fint och billigt. Tre saker som jag har svårt att motstå.

Dock är det ett litet krux med mitt nya intresse. Det finns tyvärr inte finns någon Nettobutik nära mig. Men problem är till för att lösas, så jag har skaffat mig en alldeles egen personal shopper, min mor.

Jag lägger beställning (önskemål) och när hon har vägarna förbi den lokala Nettobutiken, köper hon det. Naturligtvis betalar jag för mig. Vad tror ni om mig egentligen?!

Än har hon inte sagt nej, men jag har full förståelse om hon skulle göra det en vacker dag, för det har blivit en del shopping på senaste... Tack snälla mor för din hjälp! Längtar till att inreda strandhuset med allt fint 😍
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar