fredag 15 juli 2016

Besök & nån form av träning

I onsdags hade vi fina vänner på besök och solen värmde gott! Det blev plaskpool på tomten & hopp i sanddynerna för alla tjejer allt medans min man målade om uterummet.


Igår drog jag och tjejerna ut på äventyr. Jag ville ut och springa och D ville väl måla något, så då föreslog jag en runda i skogen med tjejerna på cyklar.



Jodå, sagt och gjort. Säg ett träd lillasyster inte cyklade in i eller ett hallonsnår hon missade! Jag fick iaf bra träning med att springa ikapp henne och plocka upp henne ur diverse snår.


Sen vid utegymet briljerade storasyster med armgång och lillasyster i stocklyft innan det var dags för hemcykling igen. Jag förstår inte hur lillasyster kan sikta in sig på VARJE parkerad bil!!! Som sagt, bra träning för mig :)

    
Bad och bus med lilla L

    
På väg...ner i hallonsnåret (lillasyster)

   
Mums!

     
Bra med hjälm vid stocklyft

     
Otroligt starkt jobbat av storasyster!!! Och lite ryggövning för mig också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar