torsdag 17 december 2015

Som en gammal tant...

Vaknade igår och kunde knappt komma ur sängen. Mitt molande ryggont från kvällen innan hade intensifierats under natten, men inte trodde jag att det skulle bli så illa!

Efter mycket möda och stort besvär kom jag iväg till jobbet och klarade av dagen mha värktabletter.

Tog en bastu igår och tänkte att det nog skulle göra susen. Ack så fel jag hade.

I natt sov jag, om möjligt, ännu sämre än natten innan. När jag gråtit av smärta hela morgonen insåg jag att jag inte skulle komma iväg till nåt jobb idag. Tilläggas bör att min smärttröskel är ganska hög!

Det fick istället bli till att hitta en öppning hos en kiropraktor som hade en akuttid ledig. Då är det väldans tur att vår granne är kiropraktor och råkade vara hemma på förmiddagen idag!!! Knäckt och öm är jag nu, men jag känner mig som en gammal dam. Ska på återbesök imorgon i hopp om att jag ska kunna flyga på söndag... Taskig tajming, tror jag detta kallas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar