måndag 18 maj 2015

På begäran

Jag vet att jag har varit frånvarande väldigt länge nu och jag ber verkligen om ursäkt! Roligt att en trogen läsare då hör av sig och undrar hur det är fatt :) Så här kommer ett inlägg på begäran.

Det är bra fatt med mig och familjen! Det har bara varit lite mycket på sistone. 
Mycket på jobbet, mycket med familjen och så har jag försökt vara lite social oxå. Something's gotta give, heter det ju och då har det tyvärr blivit bloggen. Väldigt synd, eftersom det är en fantastisk dokumentation. Skärpning på den fronten!

I helgen hade vi överraskningsbesök av min syster med familj. Ja, det var ingen överraskning för oss, utan för min syster. Hon fyllde år i fredags så hennes man kidnappade henne och tog henne hit. Jättekul!!!
En kväll blev min syster utbjuden på restaurang av sin man medan vi var barnvakter och en annan dag hade vi en systerdag på stan med lunch på Mälarpaviljongen och shopping. Så mysigt att ha hela familjen B på besök! Nu får vi se till att planera in ett besök för min bror oxå eftersom det krockade lite denna gång.

Någon mer som vill komma hit på besök, så är ni hjärtligt välkomna!
 
    
Uppvakning på sängen + födelsedags-, namnsdag- och dopdagstårta
    
Mysiga Mälarpaviljongen
Nu har jag två intensiva veckor framför mig pga. en sammanslagning mitt företag gör med ett annat bolag så misströsta inte om inläggen blir sporadiska. Är lite orolig för hur vi ska få till det med jobb och familj den kommande månaden. Speciellt som min man åker iväg en vecka på jobb i juni och jag lämnas ensam med allt. Nåja, på nåt magiskt sätt löser det väl sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar